...........نوده چناران...........(كوچه باغهاي ارتيان)
معرفي روستاي نوده چناران
 
 


انتخابات شوراها در نوده چناران در دوره چهارم برخلاف ادوار گذشته فضایی کاملارقابتی وپر تنش داشت که باعث مشارکت با انگیزه مردم وکاندیداها شده بود .

در این دوره 12 نفر از اهالی برای کاندیداتوری احراز صلاحیت شدند که 4نفراز شوراهای سابق 5نفر موسوم به اعتلاف صداقت عدالت پیشرفت و3نفر به صورت مستقل حضور داشتند که یک نفر به واسطه ارتباط فامیلی با اعضای شورای سابق در میان مردم جزو گروه شوراهای سابق محسوب میشد .

لیست اسامی کاندیداها بشرح زیر است:

اسماعیل محمدیان          (شورای سابق )

یوسف اسکندری             (شورای سابق )

محمودباقرزاده                  (شورای سابق )

فرج اسدی                       (شورای سابق )

اسحاق محمدیان              (مستقل)

نقی محمدی                    (مستقل)

کاظم علیزاده                  (مستقل)

حسین بهادری                 (اعتلاف)

محمدعلی هادیزاده           (اعتلاف)

گلمحمد بخشی پور         (اعتلاف

قربان اسکندری              ( اعتلاف)

محمود حسن نیا             اعتلاف )

فضای برگذاری :

رای گیری از 8 صبح وبا صفوف بالای 30نفر اهالی در دو دو حوزه انتخابی واقع در مسجد امام حسین (بالا)ومدرسه شهدا(ابتدایی)آغاز شد .حوزه مسجد طبق آنچه انتظار میرفت عموما آرام وحضور کمتری نصبت به شعبه مدرسه داشت ورای گیری بدون حاشیه انجام میشد .

اما در حوزه مدرسه باتوجه به حضور کاندیداها وطرفدارانشان رقابت وتنش جریان داشت . اولین اعتراضات در همان دقایق اولیه از سوی گروه اعتلاف به هیات برگذاری بود که اسرار به رعایت اصل قانون مبنی بر این که هر نفر تنها برای 3نفر فرد بی سواد که خود شخص اورا تعین کرده باشد میتواند برگه رای رابنویسد.که باپافشاری طرفداران این مسئله تقریبا روال قانونی گرفت .

موضوع دوم مورد اعتراض گروه اعتلاف قرار نگرفتن همه نمایندگان کاندیدا ها در یک محل وپراکندگی وبعضا نزدیک صندوق نشستن برخی نمایندگان بود که با تذکر قانونی رفع شد .

از موضوعات اصلی اعتراض گروه شورای سابق که تاحدودی باعث تنش بود اعتراض به حضور مستمر خواهر یکی از کاندیداها در میان صف خواهران بود که به گفته آنها افراد کم سواد را ترقیب به رای دادن به کاندیدای خاصی میکرده .

این مسئله بدون تذکر به شخص ذکر شده به بخشداری ویکی از معتمدین روستا هم توسط شخص نامشخصی گذارش شده بود که باعث بحث کوچکی میان دوتن از کاندیداها شد که نهایتا با مشورت جمعی تصمیم به خروج فرد مورد نظر در جهت رفع سوءتفاهمات گرفته شد .

تذکر دیگر گروه اعتلاف به مسئولین برگذار ی سکوت ناظرصندوق و صحبت نکردن وعدم مشاوره به رای دهندگان بود که به خوبی رعایت شد .

همه در تلاش برای جمع آوری آرائ بیشتر بودند ونضارتها و تبلیغ هم مو شکافانه انجام میشد .

چد ساعت ظهر حضور مردم کمرنگ بود ولی با خنکای عصر تنور داغ تر میشد .انتخابات تا ساعت 22 تمدید شده بود وکاندیداها تا آخرین دقایق آخرین تلاش خود را برای جمع آراء بیشتر بکار بردند .

مرتب کردن  شمارش آراء ریاست جمهوری و سپس شوراها تا ساعت 4بامداد بطول انجامید .که خروجی آرا   بعد از یک انتخابات داغ وسالم چنین بود.البته آراء قطعی و بدون تردید پس ازاعلام ستاد انتخابات کشور در وبلاگ درج میشود .

کل برگه های آراء 1255 برگ

آراء ریاست جمهوری اول قالیباف  -دوم روحانی بااختلاف 50 رای سوم ولایتی چهرم جلیلی پنجم غرضی ششم رضایی

آراء شوراها:

حسین بهادری :653 رای

گل محمد بخشی پور 572 رای

قربان محمد اسکندری 513 رای

اسماعیل محمدیان  465رای

محمد علی هادیزاده 459 رای

اعضای علی البدل:

یوسف اسکندری362  رای

محمود باقرزاده 330 رای

لیست دقیق و کامل کل 12 نفر بعد از اعلام شورای نگهبان درج میشود

 



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. وبلاگ ارتيان در تاريخ 19 تير ماه 1390 با هدف معرفي هرچه شايسته تر روستاي نوده چناران ايجاد شد كه پس از دوماه فعاليت بدليل اختلال در سرور سايت ميزبان مطالب ان حذف شد .اين وب پس از مدت كوتاهي وقفه با تغير جزئي در آدرس خود كه (artiuan )را به ( artiyan)تغير داد (uبهy) دوباره آغاز بكار كرد . اين وبلاگ تا تاريخ 9/9/90از مشهد مديريت مي شد ولي از اين تاريخ به بعد وبلاگ از خود محل رستاي نوده چناران مديريت ي شود .نكته ديگر اينكه بدليل نبودانواع خدمات مرسوم اينترنت اين وبلاگ اولين وتنها خدمات اينترنت در روستاي نوده است كه از اينترنت سيار GPRSاستفاده ميكند.به اميد روزي كه اينترنت در خانه همه اهالي نوده جايگاه شايسته خود را داشته باشد. اميدوارم از مطالب اين وبلاگ بهره كافي را ببريد ومارا از ايده ها ونظرات خود بهره مند سازيد . باسپاس بهزاد
موضوعات
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ-|||+نوده چناران+|||-
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ-|||+ ادبي +|||-
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ-|||+ مصاحبه +|||-
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نوده چناران(كوچه باغهاي ارتيان) و آدرس artiyan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 1626
بازدید کل : 34689
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1

Alternative content




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

<-PollName->

<-PollItems->


استخاره آنلاین با قرآن کریم

Email Icon by Yasgig.ir Email Icon by Yasgig.ir
چت روم

معرفي روستاي زيباي نوده چناران -عكسهاي زيباوديدني از نوده-مطالب ادبي جذاب وخواندني واموزنده- به جذابترين وبلاگ روستايي خوش امديد -كليك كنيد ولذت ببريد